Algemene
voorwaarden en het waarborgen van
de privacy:
Algemene voorwaarden.
• Betalings- en leveringsvoorwaarden:
Betaling van de verzorgde bijscholing.
Betaling door de beroepsvereniging(en) voor het verrichten van de in de
overeenkomst genoemde diensten geschiedt maandelijks via de door de HAN
gestuurde facturen. Zoals hierop vermeld dient betaling binnen 30 dagen te
worden voldaan.
Bij verlate betaling aan de HAN dient binnen de gestelde betalingstermijn van 30
dagen door de betreffende beroepsvereniging contact te worden opgenomen met de
HAN over oorzaak waarom betaling van de verrichte diensten uitblijft. Als de
betreffende beroepsvereniging en de HAN uiteindelijk niet tot overeenstemming
kunnen komen om het probleem redelijkerwijs op te lossen, zal door de HAN de
verdere afwikkeling worden overgedragen aan een incassobureau, waarbij de
bijkomende kosten in dit geval voor rekening zijn van de betreffende
beroepsvereniging.
Naast vergoeding van de reiskosten en de eventuele verblijfskosten wordt door de
HAN uitsluitend het geven van de bijscholing in rekening gebracht. Reistijd,
ontwikkelkosten en kosten voor kopieën, zijnde onderdeel van het benodigde
lesmateriaal, zijn voor rekening van de HAN. Dit geldt eveneens voor de door de
HAN tijdens de les uitgereikte readers. Deze readers blijven vervolgens eigendom
van de betreffende deelnemers.
Uitval van geplande bijscholing.
Het thema en de data van bijscholing door de HAN worden jaarlijks in overleg met
de betreffende beroepsverenigingen minimaal drie maanden van tevoren
vastgesteld. De data voor de lesdagen worden vervolgens in een rooster vermeld
en door de betreffende beroepsverenigingen aan hun leden gestuurd.
Indien onverhoopt één of meerdere van deze geplande lesdagen door onmacht bij
een beroepsvereniging of - de HAN geannuleerd moet worden, heeft dit géén
financiële consequenties.
Wel zullen beide partijen zich inspannen om alternatieve data voor de gemiste
bijscholingsdagen te regelen. Mocht dit echter niet lukken binnen het geplande
kalenderjaar worden deze lesdagen in onderling overleg het jaar daarop alsnog
gegeven. Indien de nascholing ook dan niet kan worden gegeven heeft dit géén
financiële consequenties, voor zowel voor de beroepsvereniging(en) als ook voor
de HAN.
Het waarborgen van de privacy
Het waarborgen van de privacy van bezoekers van deze website vinden wij van
groot belang. Daarom beschrijven wij in onze privacy policy welke informatie wij
verzamelen en hoe we deze informatie gebruiken. Alle informatie die door klanten
en/of deelnemers wordt verstrekt, is vertrouwelijk voor het instituut, haar
medewerkers en de docenten. Denk aan geheimhoudingsverklaringen inzake
bedrijfsgevoelige informatie over bedrijfssituaties, werkprocessen,
klantengroepen, strategieën.
Toestemming
Door de informatie en de diensten op deze website te gebruiken, gaat u akkoord
met onze privacy policy en de voorwaarden die wij hierin hebben opgenomen.
Monitoren gedrag bezoeker
Deze website maakt gebruik van verschillende technieken om bij te houden wie de
website bezoekt, hoe deze bezoeker zich op de website gedraagt en welke pagina’s
worden bezocht. Dit is een gebruikelijke manier van werken voor websites omdat
het informatie oplevert op die bijdraagt aan de kwaliteit van de
gebruikerservaring. De informatie die wij via cookies registreren, bestaat onder
meer uit IP-adressen, het type browser en de bezochte pagina’s.
Deze informatie houden wij anoniem bij en is niet gekoppeld aan andere,
persoonlijke informatie.
Gebruik van cookies
Deze website plaatst cookies bij bezoekers. Ook via derden die door ons zijn
ingeschakeld worden cookies geplaatst. Dat doen wij om informatie te verzamelen
over de pagina’s die gebruikers op onze website bezoeken, om bij te houden hoe
vaak bezoekers terug komen en om te zien welke pagina’s het goed doen op de
website. Ook houden wij bij welke informatie de browser deelt.
Cookies uitschakelen
U kunt er voor kiezen om cookies uit te schakelen. Dat doet u door gebruik te
maken van de mogelijkheden van uw browser. U vindt meer informatie over deze
mogelijkheden op de website van de aanbieder van uw browser.
Websites van derden
Deze privacy policy is niet van toepassing op websites van derden die door
middel van links met onze website zijn verbonden. Wij kunnen niet garanderen dat
deze derden op een betrouwbare of veilige manier met uw persoonsgegevens omgaan.
Wij raden u daarom aan de privacyverklaring van deze websites te lezen alvorens
hiervan gebruik te maken.
Bewaartermijn
Wij bewaren uw gegevens niet langer dan noodzakelijk is voor de doeleinden
waarvoor zij zijn verzameld en verwerkt.
Wijzigingen in deze privacy policy
Wij behouden ons het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacy
policy. Het verdient aanbeveling om deze privacy policy geregeld te raadplegen,
zodat u van deze wijzigingen tijdig op de hoogte bent.
Vragen
Indien u nog vragen heeft over deze privacy policy dan kunt u ons benaderen via
e-mail; hanrzt@xs4all.nl
De duur van de overeenkomst
De duur van de overeenkomst is voor onbepaalde tijd en wordt stilzwijgend
verlengd. Indien gewenst worden veranderingen in een overeenkomst aangebracht
door onderling overleg tussen de partijen, genoemd in de betreffende
overeenkomst.
Email: hanrzt@xs4all.nl
Tel: 0524 - 22 17 18